Sidor

tisdag 30 april 2013

Inget Valborgsfirande här inte!

Nej, jag sitter hemma och pluggar istället. Om sanningen ska fram har jag faktiskt knappt tänkt på att kanske hitta på något. Jag kom på i morse att det ju var valborgsmässoafton idag. Men det är bra att jag pluggar, för i helgen ska jag på bröllop och då kommer jag inte att hinna göra någonting annat. Nej, så nu sitter jag här och lyssnar till min kära granne som verkar ha kareoke-kväll... "keep bleedin, keep, keep bleeeeeeeding" låter det, falskt och jävligt. På den tiden vi sjöng Singstar, då sjöng vi i alla fall bra... och inte störde vi några stackars grannar heller... hehe, nej oss var det ordning på! När blev jag egentligen så gammal och tråkig? Yes! nu har de rökpaus, så nu blir det nog tyst ett tag där nere!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar