Sidor

onsdag 17 april 2013

Nulägesstatus och summering av helgen

Det blir inte många inlägg här inte! Alla som har skrivit examensarbete vet nog att det är typ det enda som snurrar i huvudet när man arbetar med det. Så är det i alla fall för mig just nu. Det har varit och är stressande att känna att man inte kommer någon stans med skrivandet, även fast man kanske gör det. Och så har jag konstant dåligt samvete om jag gör något annat än att plugga, men när jag väl sätter mig för att göra det får jag inget flyt. Men det ordnar sig säkert! Det brukar det ju göra. I eftermiddag ska jag i alla fall göra min första intervju, det är ju ett steg framåt.


Helgen som var bjöd på en del roliga saker. I fredags blev det middag och byta-kläder-kväll med Emma och Emi. Väldigt trevligt! jag blev av med en del kläder som bara har legat oanväna i garderoben och fick med mig ett par "nya" plagg hem. I lördags var det Kick-off med Friskis på Stadium Arena med utvecklingsprat, friidrott och middag. Det var kul! Kvällen avslutades med utgång med ett gäng härliga gyminstruktörer och receptionister. I söndags var jag typ död...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar