Sidor

lördag 20 april 2013

Solig lördag!

Vilken härlig morgon! Emma sov här inatt så jag gjorde henne sällskap hem nyss. Det blev en riktigt frisk och skön morgonpromenad i solen. Äntligen känner jag att jag kan njuta av våren! (Synd att jag inte tog någon bild på hur fint det var) Satte mig en stund i solen och bara njöt på vägen hem. Igår tränade jag, Emma och Emelie (en av de andra gyminstruktörerna) tillsammans. Det blev ett riktigt tufft pass som sedan avrundades hemma hos mig med mat och efterrätt. Det kunde vi gott unna oss! Det känns som en så himla bra inledning på helgen, att både träna och umgås. Nu inväntar jag snart finbesök från både Stockholm och Eskilstuna. Det blir en bra och social helg det här! En skön avkoppling från allt plugg, vilket verkligen kan behövas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar