Sidor

söndag 8 december 2013

Värmekudde, tigerbalsam och treo...

Ännu en trök-helg! Vaknade med huvudvärk i fredags, och den har fortfarande inte släppt! Dessutom hostar jag halft ihjäl mig på nätterna. Så det blev ingen trip hem till Eskilstuna och därmed inget dop heller. Usch! Vad tråkigt jag haft det! När man har så ont i huvudet som jag haft, då kan man liksom inte göra någonting! Inte läsa, inte sticka och inte röra så mycket på sig. Jag har glott på TV, men till och med det blev jobbigt till slut. Ikväll var jag tvungen att bege mig till affären. Det var faktiskt riktigt skönt att komma ut i snön. Jag älskar när det har snöat! Stadens ljud dämpas och det känns ljusare och tryggare ute. 
Håll tummarna för att jag får sova riktigt gott inatt så att jag är pigg i morgon! Nu är det bara två veckor kvar till lovet!!!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar