Sidor

fredag 13 augusti 2010

Blääää

Känner mig sorgsen idag.... sommaren har inte regnat bort, men jobbats bort för min del. Jag vet att jag tjatar om det och att jag tycker lite synd om mig själv, men jag är helt sjukt trött! De flesta dagarna är jag positiv och glad, men inte idag. Känner mig bara bitter och less på allt! Jag har aldrig trivts så bra med mitt liv som singel som under det senaste året. Jag har till och med börjat tvivla på att jag över huvudtaget vill träffa någon någonsin! Livet är bra ändå! men så händer det saker som gör att man verkligen längtar efter att vara älskad av någon. Idag träffade jag ett brudpar som ska gifta sig i morgon. De var jättetrevliga och dessutom ett väldigt vackert par. De verkade så kärleksfulla och trygga med varandra. Kommer jag någonsin att få uppleva det? det är svårt att tro på. Jag orkar inte ens anstränga mig för att träffa någon längre. Det skulle vara kul om NÅGON kunde visa lite intresse för mig. Som kämpade lite. Jag orkar inte kämpa. De tider på året som det är värst att vara singel är på sommaren, vid jul och nyår. Det känns bra att vardagen snart är här igen. Även om jag mest har haft vardag hela sommaren...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar