Sidor

lördag 7 augusti 2010

Sjuk:-(

Igår var det dags. Äntligen skulle jag få gå ut och roa mig lite. Ta några glas vin och äta lite på stan med vänner. Det var supertrevligt och vädret var fint. Vi satt på en uteservering hela kvällen. Efter ett par timmar började jag få lite ont i huvudet, men jag försökte ignorera det i hopp om att det skulle försvinna. Till slut blev det ännu värre och kände ett lätt illamående. Som tur var fick jag skjuts hem till mina föräldrar. Spydde som en räv! Inte förrän nu framåt kvällen har jag kunnat börja äta. Det är så typiskt! två lediga dagar hemma som jag tänkte spendera med vänner blev bara skit! Från och med i morgon ska jag jobba åtta dagar i streck! sen är jag ledig en dag, jobbar en och åker hem till Norrköping. Det känns som att sommaren har flugit förbi. Det känns inte som att jag har hunnit gjort allt här hemma som jag har velat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar