Sidor

onsdag 4 augusti 2010

Snart skola igen

Helt plötsligt är det bara två och en halv vecka kvar på jobbet! tyckte nyss att det var fem veckor kvar. Det känns bra att vardagen och skolan snart ska komma igång. Ser fram emot att flytta hem till Norrköping igen, även om jag vet att jag antagligen kommer att känna mig jätte-ensam i början. Den senaste tiden har jag haft så motstridiga känslor om allt! Ena stunden vill jag en sak för att i nästa stund vilja något helt annat. Jag kan känna mig trött ena stunden och bara vilja slappa, för att i nästa vara helt rastlös.
Var ute och sprang igår för första gången efter loppet. Konditionen kändes hur bra som helst, men mina lår var som cement! så det blev bara 4 km. Idag får det bli en lång promenad istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar