Sidor

tisdag 31 augusti 2010

Glädje!

Har inte bloggat något den senaste veckan. Mest för att jag inte har haft så mycket att skriva om... Nu har i alla fall skolan kommit igång på allvar igen. Det känns bra. Har lärt känna några från Norrköping och det känns också bra. Det är faktiskt helt okej att pendla till Linköping. Campusbussen går ofta och de fyller på med fler bussar om det blir fullt. Dessutom stannar bussen precis vid universitetet. Fantastiskt!

Har sprungit två dagar i rad nu. Känner av ryggen lite men det går. Idag fick jag en sån himla härlig "jag-mår-bra-känsla"!! Jag trivs så bra med mitt liv just nu. Gillar verkligen studentlivet! Märker även att träningen gör gott för humöret. Jag lever mitt liv, på mitt sätt och jag trivs med det! Jag är stolt över mig själv som vågade ta steget att utbilda mig och flytta till ny stad. Det är kanske inte ett så stort steg för vissa, men man måste ju utgå från sig själv, och för mig är det stort. Det har dessutom lett till att jag känner mig starkare och vågar utmana mig själv i andra sammanhang. Det gäller att ta tillvara på de dagar när man vill och orkar överösa sig själv med positiva ord och peppning:-)
Idag var visst en sån dag! I morgon kanske jag kan peppa någon annan.

What you give you recieve:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar