Sidor

tisdag 10 augusti 2010

Nedräkning

Nu är det bara 7 dagar kvar att jobba för den här sommaren, varav 5 är den här veckan. Nu börjar jag längta till skolan och Norrköping! Jag kommer definitivt veta att jag lever när den här veckan är slut. På lördag ska jag vara vaktmästare vid ett jättestort bröllop. Idag ringde de och hade en massa önskemål som kommer att hålla mig sysselsatt fram tills det ska äga rum. Förstår inte att det alltid ska vara sånt ståhej kring vigslar! Tänk vad mycket som kan gå fel då. Om jag ska gifta mig någon gång så ska det vara enkelt!Jag känner i alla fall att jag har fått nog av att jobba nu, även om det mest har varit kul. Jag har träffat så mycket intressanta, trevliga och (mest) glada människor. Det är jag tacksam för!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar