Sidor

onsdag 23 maj 2012

Börjar få nog!

Usch! Vad det är jobbigt att ha dessa åkommor som jag verkar drabbas av hela tiden! Ryggen, nacken, huvudvärk och nu en infektion som inte vill släppa taget. Allt detta gör att vardagen blir så jobbig! I två, snart tre veckor har den här förkylningen hållit i sig, och nacken har spökat under hela tiden. Jag klarar inte av att bara vara hemma och att vara inaktiv är verkligen inte bra för värken. Men jag har inte kunnat träna pga infektionen. Ni förstår frustrationen!? Nästan varje morgon vaknar jag med huvud- och nackvärk, vilket inte är en rolig start på dagen! De dagar jag har jobbat har jag kämpat mig igenom dagen, för att sedan efteråt vara helt slut. Det här börjar verkligen tära på humöret!! Jag har ingen lust och orkar inte boka in träffar med kompisar heller, eftersom jag mår så dåligt hela tiden. Jag vill bara kunna träna, må bättre och orka mer!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar