Sidor

söndag 13 maj 2012

Fortfarande inte frisk

Alltså, nu har den här förkylningen pågått i en vecka! Jag hostar fortfarande och har ont i ryggen och nacken. Igår kunde jag knappt svälja för att halsen gjorde så ont, antagligen pga hostan...
Jag lär ju inte springa Vårruset på tisdag.... Tråkigt! För jag hade sett fram emot det. Hoppas att jag är så pass pigg att jag kan gå iaf!
Det är inte bra för mig att bli tvingad till att vara så här ensam i flera dagar, jag börjar tänka alldeles för mycket! Men jag tycker ändå att jag har klarat det bra. Jag har sagt STOP för mig själv när de negativa tankarna har dykt upp. Istället har jag försökt sysselsätta mig med att läsa eller plugga. Och så har jag lagt upp träningsprogram och planerat min egen träning framöver. Idag ska jag nog försöka gå ut en stund i det fina vädret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar