Sidor

lördag 5 maj 2012

Rätt in i kaklet!

Jag har haft en riktigt effektiv lördag idag! Vaknade tidigt och åkte iväg och storhandlade, sedan hem för att packa upp och byta till träningskläder. Jag promenerade till Friskis och tränade i en och en halv timme! Eftermiddagen ägnade jag åt att rensa och städa i mina garderober, släpade dessutom upp alla vinterkläder till vinden. Mitt under all städning knockade jag mig själv i pannan! Jag ville inte skämma ut mig själv på FB och berätta exakt hur det hela gick till, men här ska jag göra det, för det är så komiskt! Jag skulle sätta mig för att kissa på toan när jag plötsligt nös ordentligt, varpå jag drämde pannan i kanten på handfatet! Höll nästan på att kissa på mig, både av nysningen och smällen! Haha! Jag fick en rejäl bula på en gång. Senare hände något ännu roligare. Jag hade sagt till mamma att "nu är det bara sidan av huvudet kvar att slå i". Och det gjorde jag också, inte lika hårt men ändå! Jag hade glömt en garderobsdörr öppen och jag gick in i den med huvudet. Man börjar ju undra hur klantig man kan vara under en dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar