Sidor

lördag 19 maj 2012

Home alone

Lördag kväll och jag sitter ensam hemma... Tragiskt kanske, men jag kände faktiskt för att ta det lugnt. Men sen när man väl sitter där och läser på Facebook om vad alla gör för "mysigheter" så är det inte så kul längre. Jag tror faktiskt att statusuppdateringarna slog rekord idag i fraser innehållande: härligt, mysigt, underbart, familjemys, finaste, bästa osv. Och jag erkänner, jag kan också använda de orden ibland. Men vissa dagar ska man nog hålla sig borta från Facebook. Särskilt såna här storhelger när det känns som att det bara är jag i hela Sverige som inte är på grillfest, har myskväll eller gör något annat sällskapligt och trevligt. Nåja, min lördagskväll är väl en annan sida av det annars så glamorösa singellivet;-)

Jag är glad att jag har frisknat till, äntligen! Kroppen är inte helt med än märkte jag igår när jag försökte träna lite. Men i morgon tror jag nog att det är dags för ett ordentligt pass! Jag har fem veckor kvar till gymutbildningen så nu ska det tränas på allvar!! Vi kommer visst att träna 9 pass på 5 dagar! Undrar hur slut jag kommer att vara efter de dagarna!? Men det ska bli kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar