Sidor

söndag 27 maj 2012

Mors dag

Det är strålande sol och klarblå himmel denna söndag, som också är Mors dag. Jag vaknar och känner mig nästan bakis, fastän jag inte drack en droppe alkohol igår. DET är orättvist!! Har någon migränliknande värk i huvudet och ont i nacken. Skit, skit, skit!!! Hoppas det ger med sig för jag vill ut och njuta av solen och träna ju! Det är bara sååå typiskt...
Jag har lite dåligt samvete för att jag inte är hemma och firar min mamma i dag, vilket ALLA andra duktiga "barn" på FB verkar göra. Jag hoppas att hon vet att jag älskar henne alla andra dagar på året också. Ska nog köpa med mig en fin blombukett på onsdag ändå:-)
Jag vill gratulera min svägerska och min kusin, som i år får fira mors-dag för första gången! DET är något att fira!! Grattis, grattis! Ni är och kommer att bli skitbra mammor!

2 kommentarer:

  1. Tack kära Anna, jag är inte heller hemma i E-tuna idag:-) Jag är säker på att Kerstin vet hur mycket du älskar henne och det räknas mer att man visar det ofta och inte bara en dag om året! Hoppas att värken går över och att du får en bra dag, sköt om dig och jag ser fram emot att ses i juni. Kram från kusin vitamin:-9

    SvaraRadera
  2. Tack fina du!
    Hoppas du vaknar piggare i morgon. Snart får du lite Märta och Trude-boost, då blir du säkert friskare. Märta längtar till Onsdag må du tro =)
    Kram

    SvaraRadera