Sidor

måndag 5 augusti 2013

Bara lite off, helt enkelt...

Vissa dagar känner man sig bara så där off. Man har ingen lust med något och tycker, av någon konstig anledning lite synd om sig själv. Så har jag känt mig under helgen som var. Det är egentligen inget speciellt som hänt eller så. Jag var ute på stan i lördags kväll och det var jättetrevligt, så jag har inte varit sysslolös direkt. Men jag har varit lite låg och känt mig vemodig till mods. Men man ska väl ha såna dagar också antar jag! Jag har ju haft det hur bra som helst i övrigt den här sommaren! Jag tror att jag börjar få lite ångest för att jag börjar jobba om en vecka. Jag är nervös, spänd, förväntansfull och skiträdd på samma gång! Jag hoppas att allt kommer att kännas bättre när jag väl har kommit igång med jobbet. Det ska i alla fall bli skönt att komma in i lite rutiner igen. Och det ska bli kul att börja köra mitt cirkelfys-pass snart! På lördag blir det generalrepetition med ett gäng kompisar och bekanta.

Såååå, vad ska man göra under sin sista lediga vecka på väldigt länge.... Tja, idag lämnade jag in min cykel på service (äntligen!!) och så har jag tränat på mitt pass. Nu ska jag läsa på lite inför jobbet. Ikväll tänkte jag träna. Ungefär så kommer nog min vecka att se ut. Lite nytta, och lite nöje. Inte så tokigt:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar