Sidor

lördag 10 augusti 2013

Helt plötsligt är det fest var och varannan kväll i det här huset!

Jag vill skänka ett tack till min granne som spelade så bra musik inatt, i alla fall till en början... Hela den här veckans jobb med att försöka somna tidigare och vakna tidigare inför jobbstarten på måndag, är nu förstörd! 01.00 vaknade jag till tonerna av Miss Decibel, de gick sedan över till bitar av alla olika slags schlagers och annan skitmusik, kanske max en minut ur varje. Dessutom skrek de till varandra. men det kan man ju förstå när musiken är så HÖG! Det dröjde till 02.30 innan störningsjouren dök upp! Då hade de redan varit här en gång innan... Jag blir så trött! Inte va det grannen som brukar väsnas heller, så det finns en risk för att det blir samma visa i kväll eller varför inte i morgon när jag verkligen behöver somna tidigt?! Nu ska jag i alla fall försöka sova en liten stund så att jag orkar umgås med Johanna ikväll:-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar