Sidor

söndag 25 augusti 2013

Efter två veckor på jobbet

Innan jag började jobba sade jag att jag minsann inte skulle ägna helger och lediga kvällar åt att arbeta. Det var ju en fin tanke... Det har inte funnits någon tid under veckan för planering, så idag har jag bland annat ägnat dagen åt att planera veckans mattelektioner. Välkommen till verkligheten Anna! Men just idag gjorde det mig inget, jag ville hellre känna mig någorlunda förberedd än att sitta och stressa upp mig. Dessutom är det ganska kul att planera och fundera ut vad vi ska hitta på. För övrigt känns det riktigt bra med jobbet, förutom att jag stundom famlar i ett mörker och känner mig osäker på om det jag gör verkligen fungerar och är bra. Men det tillhör väl antar jag. 
Något som passar mig med att jobba, är rutinerna! Jag sover mycket bättre på nätterna. Jag är trött på riktigt när det är dags att sova! Det är skönt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar