Sidor

tisdag 20 augusti 2013

Det är mycket nu...

Äntligen har barnen börjat! Idag fick jag en sån där reality-check när jag satt på ett möte. Tanken bara slog mig: det är på riktigt nu. Jag är lärare. Shit!! Det har rullat på så fort sedan jag började förra veckan att jag knappt hunnit tänka. Det är så mycket att hålla reda på, att komma ihåg, att tänka ut och att planera. Däremellan ska jag lära mig barnens 42 olika namn till att börja med, nästa steg är att lära känna var och en av dem. Men det oroar jag mig inte så mycket för:-) Det är i alla fall kul och jag har snälla kollegor som stöttar mig. Sen är jag helt slut på kvällarna, men det hade jag räknat med. 

Mitt i allt ska jag licenseras på Friskis i morgon! Det har jag knappt hunnit tänka på, så det känns som att det kan gå hur som helst. Jag är nöjd med mitt pass nu och jag är glad att jag gjorde det färdigt innan jag började jobba! Vet inte hur jag hade orkat eller hunnit annars! Det ska bli kul att komma igång och leda cirkelfys, om jag nu klarar licenseringen i morgon... Wish me good luck! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar