Sidor

fredag 30 augusti 2013

Vilar rösten och kurerar mig

Det finns några fördelar med att vara ensamstående. En av dem är, att när man knappt har någon röst efter några dagar som förkyld lärare, så får man verkligen vila stämbanden när man kommer hem. Jag har gått till jobbet med den här förbaskade förkylningen, tyckte inte det var så farligt, men idag däckade jag totalt när jag kom hem. Så resan till Eskilstuna i helgen blir kanske inte av:-( jag som har längtat så mycket! Och eftersom min röst är så ansträngd kommer jag inte kunna umgås så mycket med folk här hemma heller... Jag är redan rastlös! Kanske det är den här helgen som jag ska plöja någon serie på Netflix? Jag är en av få som inte riktigt kommit in i det där med att kolla på en massa serier, men nu finns ju tillfället! Någon som har något att rekommendera? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar