Sidor

lördag 3 augusti 2013

Stannar nog inne ändå...

Idag ska det tydligen bli den varmaste dagen hittills i sommar! Och jag har inte alls lust med det. Jag har lite huvudvärk och känner mest för att slappa inomhus. Det är nackdelen med den svenska sommaren. Så fort det är sol och varmt blir man lite stressad och känner att man måste ta tillvara på dagen. För man vet ju aldrig när det blir så fint väder igen! Om jag bodde i hus skulle jag lägga mig på en skuggig plats och läsa eller slappa. Jag börjar verkligen ta mina planer om en sommarstuga på allvar. Det behöver inte bli så farligt dyrt och det skulle ju vara helt underbart att vara där under mina kommande sommarlov! Så får det bli. Då skulle jag nog kunna stå ut med att bo kvar i min lilla etta ett tag till också:-)  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar