Sidor

måndag 26 november 2012

En klapp på axeln till mig själv

Idag har det inte varit någon höjdar-dag direkt. Och inte hjälpte vädret till, regn hela dagen! Förkylningen hänger sig envist kvar, jag har stressat och fått VFU-ångest. På tre dagar, från och med i morgon, ska jag hinna med att hålla i två svenska-moment och tre högläsningar. Jag har som vanligt lidit av idétorka inför att planera lektioner. Men nu jag i alla fall gjort det färdigt, så det får bli som det blir!

Kom just på att idag har jag varit godis-, kaffebröds- och skräpmatsfri i fyra veckor! Förutom två undantag: ett dop och ett födelsedagsfika. Det tycker jag ändå är starkt jobbat av mig själv! Det har inte ens varit så jobbigt! Så jag ger mig själv en klapp på axeln och säger bra jobbat Anna! Keep on going!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar