Sidor

onsdag 21 november 2012

Som den TV-nörd jag är...

Varför ska alla bra program visas 21.00 på onsdagar?! På SVT1 är det Hanna Hellqvists program "Jakten på det perfekta livet". Jag gillar Hanna och hennes program. På 3:an går "Stalker" vilket jag i och för sig kan undvara, men lite intressant är det ändå att se hur knäppa en del människor kan vara. På 4:an är det Carina Berg och det programmet är alltid kul. Slutligen, vilket blir mitt val, är det Greys på femman. Jag har följt serien från början, tappade den lite ett tag, men nu är jag fast igen. Det finns ju kvällar som det inte finns ett smack att titta på! Visst, jag kan alltid kolla på Play, men jag tar mig aldrig den tiden. Aja, nu ska jag i alla fall kolla på bönderna, då finns det inte en massa annat som känns värt att byta kanal för:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar