Sidor

söndag 11 november 2012

Rapport om helgen

Vilken bra helg jag har haft! Först i fredags fick jag beskedet om VG på tentan och mitt första TMI-pass blev fullbokat på bara någon timme! Jag och mor och far firade med vin på kvällen:-) Igår var vi på dop för lilla Emilia, mitt kusinbarn, och det var fint och kul att träffa alla. På kvällen blev jag bjuden på middag hos faster och hennes man (eller jag bjöd egentligen in mig själv lite fint) och idag firade jag min pappa! Även om jag inte tycker om att det måste finnas en speciell fars-dag eller mors-dag (tycker att man ska uppmärksamma dem fler gånger under året) så får den mig alltid att tänka lite extra på hur tacksam jag är för att jag har honom och mamma. De finns alltid där för oss, i vått och torrt. Mamma lagade smaskig mat och fixade åt oss hela förmiddagen och jag stickade och tog det lugnt. Det är så avslappnande att höra någon dona i köket, det är nästan lite barndomsminnen! Som perfekt avslutning fick jag med mig Emma hem från Katrineholm och vi åkte och tränade.
Där fick ni en rapport om min helg! Nu ska jag in i duschen, sen blir det så klart Solsidan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar