Sidor

fredag 30 november 2012

Trevlig kväll!

Vilken mysig kväll jag har haft! Efter att ha varit sjuk och haft VFU i två veckor törstade jag nog efter lite trevligt umgänge med mina klasskompisar! Vi pysslade lite, åt god mat, drack glögg, drack vin och pratade en massa. Hoppas iaf att det var VI som pratade och inte bara jag;-) ibland kan det kännas så nämligen, särskilt när man inte har varit så social på ett tag. Men jag tror att vi gillar o prata alla tre. Hur som helst var det väldigt trevligt och jag fick de första julkänslorna för i år. Man kunde faktiskt inte få annat i en gammal lägenhet med högt i tak och en massa antika, fina möbler (jag är avundsjuk!!). Min klasskompis har det väldigt hemtrevligt.
Nu längtar jag massor efter mina brorsdöttrar som jag ska få träffa i helgen!! December börjar bra:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar