Sidor

onsdag 17 november 2010

Det går upp och ner

Trots det soliga vädret igår kände jag mig lite deppig. Jag vet egentligen inte varför. Kände mig trött, tråkig, blek, glåmig och less... Typiskt hösthumör antar jag, även om jag inte brukar lida av det annars.

Men, livet går upp och ner... igår kändes det inget vidare med någonting, idag har det varit en riktigt bra dag! Jag är fortfarande trött, har lite ont här och där och känner mig lite halvkrasslig, men va fan! inte mycket att göra mer än att ta hand om sig själv och försöka göra saker som är kul och som man trivs med. Emma och jag var på loppisrunda på eftermiddagen, det var avslappnande, kul och fick mig på bättre humör. I kväll har jag bara slappat framför tv:n och haft det mysigt. I helgen kommer tjejerna hemifrån, det ser jag fram emot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar