Sidor

tisdag 30 november 2010

Härliga vinterväder!

Jag älskar när det är riktig vinter! blir så trött på alla som redan gnäller på all snö. Jag kan i och för sig förstå dem som bor i hus och måste skotta eller de som pendlar och aldrig kommer i tid. I dag sken solen och snön gnistrade sådär vackert på träden. Jag kom på att jag har ett par walkingstavar som bara står i garderoben och skräpar, så jag tog fram dem och gick en rask promenad på 1 timme. Det var superhärligt!

Har inte pluggat så mycket som det var tänkt idag. Vaknade lite sent och så har jag lagat mat mest hela dagen känns det som. Nu ikväll skulle jag göra min vegetariska gratäng. Tänkte inte på att det kanske inte är så smart att använda tre plattor och ugnen samtidigt... Det gick en propp! Blev tvungen att gå till ica och köpa en ny. När jag väl kom hem var det bara att fortsätta med maten. När jag stekte auberginen blev det så osigt att brandvarnaren började tjuta! Det blev en händelserik kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar