Sidor

lördag 20 november 2010

Vänner att värna om

Jag är så glad över att jag har lärt känna mina stick-kompisar! Det är härliga tjejer som jag har en hel del intressen gemensamt med. Trots att det är typ 13 år mellan oss så märks det sällan och jag glömmer bort min egen ålder. Blir som ung på nytt! :-)

Hela den här veckan har jag haft känslor av saknad, oro och nostalgi. Vet inte riktigt varför! Jag har påverkats ganska mycket av den skönlitteratur vi har läst i skolan, dessutom tror jag att den här tiden på året drar upp en massa jobbiga minnen. Det är så många som råkar ut för jobbiga saker i livet. Varför? ibland känns det så orättvist att just dem som man tycker om drabbas. Jag oroar mig för dem som står mig närmast och jag saknar dem. För egen del är jag inte orolig. Jag mår bra och jag klarar mig. Det är svårare att få andra att må bättre och få dem att förstå att det blir bättre. Jag önskar att jag kunde föra över min styrka!


Det har snöat i natt! det är mysigt och det blir ljusare ute, härligt! Snart ska jag gå och möta upp hälften av tjejerna från E-tuna. Tråkigt att alla inte kunde komma, men det blir nog fler gånger. Jag har verkligen sett fram emot den här träffen. Hoppas på god mat och en massa skratt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar