Sidor

lördag 13 november 2010

Tråkiga, regniga november...

Vet egentligen inte vad jag ska skriva... I natt beger vi oss till Ullared! igen... Den här gången är det Lärarnas riksförbund som ordnar resan för oss studenter. Det kostar bara 50 kr för mig! Jag ska inte köpa så mycket, mest julklappar till Märta. Det ska bli jättekul att åka med Emma och jag behöver verkligen göra något! har varit hängig och hemma hela veckan. Har nog behövt vila, men det är inte bra att vara så mycket ensam. Man börjar tänka så mycket!

November är verkligen en tung månad. Igår och idag har det regnat och varit grått. Det är inte lätt att hålla uppe humöret direkt! Jag längtar tills man får ta fram julpyntet, det kan kanske pigga upp lite. Jag är sjukt trött, hela tiden. Jag är så avundsjuk på alla som åker utomlands just nu! det skulle inte vara helt fel med lite sol och värme nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar