Sidor

onsdag 10 november 2010

Ny telefon

Fick min nya mobiltelefon idag. Jag måste erkänna att jag tycker det är riktigt kul med nya tekniska grejer! Eller ja, just nu tycker jag nog att det är kul att köpa saker över huvud taget... Jag vill inte vara sån, men så länge inte min ekonomi blir alltför lidande så... Det är nog min last, att jag vill shoppa när livet känns lite tråkigt och ensamt. Men en telefon behövde jag verkligen! min gamla va jag tvungen att ladda hela natten och en stund på dagen för att kunna prata några samtal. Jag köpte inte en i-phone i alla fall utan det blev en billig liten sak.

Börjar bli skapligt rastlös nu när jag har varit hemma i tre dagar! Nu känner jag mig i alla fall piggare. I morrn blir det att läsa för hela slanten! ska läsa ut tre ganska tjocka ungdomsböcker på en vecka!

2 kommentarer:

  1. Himla tur att vi ska till Ullared och shoppa av oss lite då! :)

    SvaraRadera
  2. Precis! det blir perfekt! en massa shopping men inte så mycket pengar:-)

    SvaraRadera