Sidor

tisdag 23 november 2010

Klantskalle

Träffade en kille i lördags. Vi pratade knappt, dansade massor och jag kan inte släppa honom! Vet knappt vad han heter och jag förstår inte varför han gjorde sådant intryck på mig! Mitt klantarsel bad inte om hans nummer eller frågade inte om han är singel (även om det verkade så så vet man ju aldrig). Malin o Lina vägrade att gå hem utan att jag hade gett honom mitt nummer och jag hade nog ångrat mig massor om jag inte hade gjort det till slut. Grejen var bara den att vi redan hade lämnat stället, så vi väntade tills hans kompis dök upp. Jag skrev mitt nummer på en lapp och bad honom ge det vidare. Sedan dess har det varit tyst... Jag stör mig otroligt mycket på mig själv som inte tog reda på mer om honom, och jag stör mig på att jag inte visade tydligare att jag var intresserad. Skit också! Typiskt mig, har inte varit ute på jättelänge och har definitivt inte flirtat på länge och så sumpar jag det! Har inte brytt mig speciellt mycket om att träffa någon och sedan i lördags har känslor som jag hade glömt att jag hade dykt upp... Inte bra... eller är det?

1 kommentar:

  1. Haha, men Anna då! Vad roligt (inte att du inte tog numret)! Du får gå dit fler gånger och hoppas på att han också gör det. :)

    SvaraRadera