Sidor

lördag 10 mars 2012

4-årskalas!

I dag är det 4-årskalas!! Brorsdotter önskade sig en Ariel-docka av mig särskilt. Självklart kunde jag ju inte motstå den önskan:-) det ska bli kul att se hennes reaktion när hon öppnar paketet. Vi umgicks hela dagen igår. Jag tror hon pratade non-stop från 6 på morgonen. Och vi lekte en massa olika fantasilekar. Jag var oftast hennes barn som hon lämnade på dagis. Barn är så gulliga! Och min brorsdotter lyckas minsann alltid säga precis det jag behöver höra! I går pratade hon om sina kusiner på hennes mammas sida. Då sa jag att om jag hade haft barn, då hade de också varit hennes kusiner. "Men jag har ju inga barn" sa jag. "Men du har ju mig! Jag är ju ditt barn också!" "bra va?" sa hon och log. Hon är så söt så man bara smälter! I torsdags när jag åkte hem var jag sprallig och pirrig i hela kroppen inför att träffa henne, och jag tror att det var ömsesidigt. Nu ska jag gå upp och garnera cup-cakesen som vi bakade, hon ville inte göra det i går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar