Sidor

måndag 26 mars 2012

Aj!

Åh vad irriterad jag är på mig själv!! Varför tränade jag så hårt i lördags? För det första hade jag inte tränat på två, tre veckor och för det andra körde jag alldeles för tungt för min onda nacke! Men det kändes bra då! Resultatet: en grym träningsvärk och en natt av nack- och huvudvärk, som till slut har gått över till migrän. Inte bra, särskilt inte när det är tenta på torsdag och jag inte fick så mkt gjort i helgen... Men det var ändå värt det! Det var så kul att träna och jag behövde den här sociala helgen. Tentan får gå som den går, jag har ju faktiskt varit sjuk i över en vecka innan det här också! Ibland får man bara inte ihop allt! Nu ska jag ta en lååång, varm dusch och hoppas på att jag mår lite bättre sen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar