Sidor

tisdag 27 mars 2012

Paus i tentaplugget

Suck! det här har varit ett tufft skolår... Jag tappade liksom farten med matten. Då kämpade jag verkligen i motvind och lade ner mycket tid på studierna, utan önskat resultat. Den här terminen har jag liksom aldrig kommit igång igen. Konstigt, eftersom de här ämnena intresserar mig så mycket mer. Men det var länge sedan jag kände mig helt ledig, kanske beror det på det. På torsdag skriver jag tenta, till på måndag ska jag ha läst en del inför nya kursen och tisdag efter påsk har jag omtenta i matte. De där omtentorna förstör allt!! MEN snart är det bara ett år kvar! jag kan inte förstå att det redan har gått tre år! Jag kan inte heller förstå att jag är lärare om ett år... känner mig inte alls rustad för det. Men samtidigt ska det bli spännande. Var kommer jag att jobba? kommer jag att få jobb över huvud taget? var ska jag bo? Ja, det är såna här tankar man kan ägna sig åt när man vill fly från tentaplugget:-) Nu måste jag sätta fart igen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar