Sidor

torsdag 1 mars 2012

Testar mig själv

Den här veckan utsätter jag mig själv för ett stort test. Inget Facebook! Det låter kanske som ett enkelt test för många, men själv är jag ute där flera gånger om dagen. Oftast händer det ju ingenting där, men det blir liksom en grej jag gör när jag är uttråkad. Så jag ville testa mig själv och se hur det påverkar mitt vardagsliv. Än så länge har det gått helt ok, men härom dagen var jag tvungen att gå in för att kolla ett nummer jag fått på mejlen. Först tänkte jag avstå TV en vecka, men det känns alldeles för jobbigt. I och för sig skulle jag nog få en massa gjort, men tror att mina tankar skulle snurra alldeles för mycket! Tv:n är ju ett sällskap som får en att koppla bort tankarna. Men jag har den på för mycket. Borde nog dra ner på tittandet...

Nu ska jag läsa om kristendomen, har nyss avslutat kapitlet om judendomen. Den här kursen är verkligen min grej! Det är mycket att läsa, men intressant!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar