Sidor

söndag 4 mars 2012

Snart ny vecka

Har haft en lugn och skön helg i Eskilstuna och Stockholm. Firade svägerskans födelsedag i huvudstaden och hängde resten av helgen hos föräldrarna. I dag blev det sport framför tv:n hela dagen lång.
Det har varit lite sisådär med träningen under ett par veckor. I morgon ska jag ta tag i mitt liv igen! Nu får jag rycka upp mig! Har en massa plugg att ta igen också. Med andra ord ska det bli en effektiv vecka.
Har lite funderingar på nya fritidsintressen. En fundering är att börja en danskurs. Det skulle vara grymt kul! Vi får se, värt att kolla upp iaf.
Förresten, mitt uppehåll på Facebook gick ju sådär... Kom på i fredags att min kusin fyllde, hade inte hennes nr för att kunna gratta, så blev tvungen att logga in. Tänkte att jag bara skulle skriva grattis till henne och sen logga ut, men då hade jag fått mail och inlägg som jag inte bara kunde ignorera. Så jag avbröt min paus lite tidigare, dåligt! Men jag saknade inte att gå ut och kolla Fb hela tiden, så något "lärde" jag mig ju i alla fall:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar