Sidor

tisdag 20 mars 2012

Jag vill bli frisk!!!

I dag har jag pluggat hela dagen i stort sett. Har känt mig lite ledsen och nedstämd p.g.a. allt som är och har varit. Nu har jag mått dåligt i två veckor! Så fort jag börjar känna mig lite frisk kommer det ett bakslag. Men jag kan helt enkelt inte bara ligga hemma! Det gick bra att jobba igår, men jag var helt slut när jag kom hem och idag har jag känt mig orkeslös, hostig och haft ont i ryggen. Innan jag blev sjuk var det nacken som spökade. Det är kanske inte så konstigt att jag inte orkar hålla humöret uppe. Jag kan inte komma ihåg när jag vaknade utan att ha ont i ryggen, nacken eller huvudet! Jag tror att det kan vara svårt att förstå hur tärande det kan vara och jag vet att jag inte är ensam om det.
Men, på tal om annat! Nu har jag fått en plats på Friskis utbildning, steg 1!! Och i dag fick jag info om den i brevlådan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar