Sidor

lördag 29 mars 2014

Boktips

Strax ska jag gå iväg och möta Emma. Vi ska gå en promenad och lyxa till det med lunch ute. Egentligen var vår plan att åka en bit utanför stan, ta med matsäck och promenera i skogen, men nu funkar ju inte min bil... Men det hela passar ändå bra eftersom mitt huvud fortfarande inte är helt bra. Solen skiner idag med och det ska bli skönt att komma ut ett tag. 
I morse lyssnade jag färdigt på min sjätte ljudbok. Jag har plöjt genom en radda böcker på Storytel den senaste månaden. Den senaste fick mig att både skratta och gråta. En väldigt fin bok måste jag säga! Den lämnade mig med ett sting av hemlängtan och en vilja av att vara som den där mormodern, fast en sån faster åt mina brorsdöttrar. Den är mest rolig, mysig och fin. Och lite sorglig. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar