Sidor

lördag 22 mars 2014

Så skönt med helg!

Äntligen är jag pigg från förkylningen. Men jag har varit grymt trött den här veckan. Inte bara pga förkylningen, utan också för att det har varit stökigt på olika sätt på jobbet. Det har varit många konflikter att reda i och alla elever verkar väldigt trötta. Men veckan slutade i alla fall bra. Har dock en massa ogjord planering att ta tag i eftersom den tiden har gått åt till elevärenden och utvecklingssamtal. 
Men nu är det i alla fall lördag! Och jag vaknade vid sju av att solen strålade in genom persiennerna. Det känns skönt att komma upp tidigt och kunna dricka sin kopp kaffe i lugn och ro för en gångs skull. Dessutom har jag gott om tid att städa, ta en promenad och bara ta det lugnt resten av dagen. Under tiden ska jag lyssna på ljudbok. Det är precis vad jag behöver idag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar