Sidor

fredag 14 mars 2014

En trött fredagskväll

Även om jag inte har varit lika trött den senaste tiden som förut, så blev jag det igen nu ikväll. Men det är väl inte så konstigt. Jag har jobbat långa dagar och klarat av åtta utvecklingssamtal under den här veckan. Idag slutade jag faktiskt klockan två, men åkte direkt till gymmet och sedan ut på en power walk i 45 minuter. Nyss tänkte jag att det kanske inte är så långt kvar tills man kan gå och lägga sig... men klockan var ju bara kvart över sju! Hur ska jag lyckas lyckas hålla mig vaken!? Men även om jag känner mig väldigt trött ikväll, så mår jag bra just nu. Jag känner mig inte alls så stressad, trots att det är hysteriskt mycket att göra på jobbet (som vanligt) och trots att jag har tränat fyra gånger i veckan den senaste tiden. Jag lyssnar på mina ljudböcker, fokuserar på träningen, äter bra och det flyter på på jobbet. Som grädde på moset är det vår ute!! som man har längtat efter det!
Nu ska jag försöka hålla mig vaken en stund till. Har redan börjat sticka på en tröja, så det får bli min sysselsättning ikväll.


Bild från förra helgen hemma i Eskilstuna. Det jobbades hårt i trädgården:-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar