Sidor

måndag 10 mars 2014

Den senaste veckan och helgen

Den här veckan har verkligen gått i ett! Att träna och äta bra är ju ett projekt i sig, det tar mycket tid att förbereda matlådor och mellanmål. Jag har försökt att komma ut på promenader varje dag också, men inte riktigt lyckats. Men tre träningspass har det i alla fall blivit! Dessutom har kvällarna bjudit på trevliga saker som musikquiz, fika med pluggkompis och kanske inte lika trevligt - kvällsmöte på jobbet. I helgen var jag hemma i Eskilstuna och firade svägerskans 30-års dag och var barnvakt åt den yngsta brorsdottern. Jag trodde att jag skulle vara helt slut idag, men faktiskt inte. Nu väntas ett par hektiska veckor späckade med utvecklingssamtal på jobbet och träning på kvällarna. Men jag känner mig peppad! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar