Sidor

söndag 16 mars 2014

Jag är sjuk igen. Inte mycket att göra åt det, men det är väldigt irriterande! Ligger under en filt i soffan och fryser just nu. Ute strålar solen och mitt kök är överbelamrat med disk, kylskåpet är tomt och jag är hungrig. Det känns som att jag har varit här sååå många gånger sedan jag började jobba. Som tur var så hade jag en gammal citron, ingefära och honung hemma. Så för att pigga på mig har jag druckit flera koppar med hett vatten med det i. Men det gör mig ju inte så mätt... Så nu måste jag kämpa mig upp och försöka hitta på något snabbt och lätt att laga. Idag är det inte kul att bo själv! Inte är det roligt att följa mitt nya kostprogram heller, eftersom att inget av det jag har hemma passar in i det. Godissugen är jag också.... Och tycker synd om mig själv gör jag med. Bläää! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar