Sidor

fredag 28 mars 2014

Hej nack- och huvudvärk! Hej helg!

Vad kunde man vänta sig efter några dagar med dåligt humör och en hel del motgångar? Jo, självklart vaknade jag i morse med väldigt spända axlar och nacke, och huvudvärk. Min bil pajade igår, så blev tvungen att cykla till jobbet. Nu så här i efterhand känns det ändå rätt bra att jag fick röra på mig lite, för efter en dag med värk landade jag vinglande och helt slut här hemma i soffan och har blivit kvar här, halvt om halvt sovandes. Huvudvärken är bättre, men är fortfarande jättetrött. Så nu ska jag sova! Hade, förutom huvudvärken, en superhärlig dag på jobbet. Vi hade utedag och våren visade sig från sin allra bästa sida! Vi var i skogen och fick njuta av sol, blåsippor och skrattande barn. Dessutom har jag haft alla mina utvecklingssamtal nu! Och de har gått bra! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar