Sidor

tisdag 25 maj 2010

Gnällig och trött

Ibland får man gnälla lite, och det tänker jag göra nu. Jag är såå trött på att ha ont i ryggen! dessutom sträckte jag nyss nacken så nu har jag ont i den också! inte nu!!! jag måste hålla mig pigg de här sista veckorna på kursen. Om en och en halv vecka är det tenta och den är inte lätt. Inte nog med att jag har ont (nästan) överallt, jag blev också tvungen att gå och handla - i regnet. Jag tog ett paraply och gummistövlar och traskade iväg. Det blev två påsar, vilket gjorde att det blev lite smått krångligt att bära både mat och paraply. Dessutom knöglade sulorna i stövlarna ihop sig, vilket gjorde promenaden ännu mer obekväm.
Men är det inte härligt att man bara har dessa världsliga problem;-) Nu när jag läser det jag har skrivit kan jag nästan skratta lite åt mig själv! Nu är jag ju i alla fall hemma och har mat i kylen, bara att fixa middag nu då!

Varför är det bara jag som fixar mat, disk och städning här i hemmet?? ahh, just ja, det är ju bara jag här ja....
Händig och huslig man sökes! Får gärna arbeta som massör/naprapat/kiropraktor och vara stark;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar