Sidor

söndag 23 maj 2010

Söndag och lite stressad

Då var det söndag igen då! jag har i stort sett slappat hela dagen, fy vad lat jag känner mig! Hade en mycket trevlig kväll igår med gamla arbetskamrater. Det blev mycket skratt och god mat:-) Precis vad jag behövde!
I övrigt börjar jag känna mig lite stressad inför uppsatsen, tentan och allt annat som ska klaras av på de här tre veckorna som är kvar. Men det ordnar sig väl.... Om det ändå bara var upp till mig själv, vi är fem som skriver den här uppsatsen och det är inte lätt!
Om en vecka ska jag ha födelsedagskalas!! jag älskar att fylla år, men jag tror inte att det kommer några andra än familjen och faster med familj. Men jag är glad att de vill komma! :-) Jag får nog köpa kaffebröd, tror inte jag kommer att hinna baka, tyvärr...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar