Sidor

måndag 10 maj 2010

Ryggont!

I morse var jag hos en kiropraktor. Han var bra, tror jag i alla fall... Men det kändes sådär att bara stå i underkladerna när han skulle göra en bedömning av min rygg. "Ställ dig med ryggen mot mig, och sedan böjer du dig fram så långt du kan" där stod jag med baken i vädret mot honom!! Efter det fick jag ligga på rygg och han vände o vred och kände här o där. "Shit! bikinilinjen har jag inte direkt brytt mig om sedan förra sommaren!" tänkte jag... Men antar att han är van:-) Ska tillbaka på onsdag och sedan upp till fyra gånger till. Det kommer att göra stora hål i min, redan, tighta ekonomi... Men det är det väl värt:-)

Ibland kan jag bara skratta åt mig själv! som igår, jag tyckte såå synd om mig själv helt plötsligt!! Visst, det är inte alltid kul att vara singel i en värld där alla ens vänner inte är det. Och visst, det är tufft att leva på studielån o bidrag. Men herregud, nu är det ju så mitt liv ser ut!! Inte mycket jag kan göra åt det. Dessutom trivs jag bättre med mitt liv än jag har gjort på mycket länge! Jag pluggar och tycker att det är jättekul och jag har varit modig och flyttat från min hemstad. Men det viktigaste är nog att jag har insett mitt eget värde och att jag faktiskt (oftast i alla fall) gillar mig själv. (Som i alla relationer så blir man ju ibland lite trött på sig själv).

Nu ska jag läsa lite om lärstilar, vilket är intressant!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar