Sidor

lördag 22 maj 2010

Tredje passet denna vecka

Jag måste bara berätta hur stolt jag är över mig själv! har nyss kommit tillbaka från en joggingtur som gick skitbra! det är nog ett genombrott tror jag. Sprang 5,5 km och kunde ösa på lite extra i slutet, vilket gjorde att jag sprang på bästa tid hittills. Blev riktigt förvånad när jag mötte en träningsinstruktör jag hade på Nautilus i Eskilstuna. Undrar om hon bor här nu? Ångrar att jag inte stannade och frågade, men det gick så bra just då så jag ville bara springa på. Hon var så trevlig och bra på att peppa en, jag tror att hon kom ihåg mig, hon hejade glatt i alla fall:-) Den här sidan har jag börjat använda för att lägga upp min träningsdagbok och mäta mina rundor: http://www.jogg.se. Nu ska jag ta en dusch, äta, plugga och börja ladda inför kvällens fest!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar