Sidor

torsdag 13 maj 2010

Hemma!

Nu är jag hemma, eller hemma hos mamma och pappa. Det är lite jobbigt det där, när jag är i Norrköping kallar jag Eskilstuna hemma och när jag är här kallar jag Norrköping för hemma... Det kan bli lite förvirrande för en del, särskilt om de inte vet om jag är här eller där:-)
Mina föräldrar är de bästa! när jag kom igår hade de fixat i ordning mitt rum med en ny säng. Pappa hade tänt en ljuslykta på sängbordet och de hade bäddat rent. Maten var klar och jag fick ett glas vin i handen! Riktig lyx för en ensamstående student som mig!
Jag har börjat läsa Mia Skäringers bok, den är superhärlig! man känner igen sig, andra och man blir glad av hennes ärlighet och humor. Den har nyss kommit ut på pocket. Läs den!!! Läs den särskilt om du är småbarnsmamma:-)
Nu ska vi snart få besök av min kära kusin som jag inte har träffat sedan i januari! det ska bli kul:-) I morgon kommer kära brorsdotter och ska stanna till på lördag, myyys:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar