Sidor

måndag 31 maj 2010

Min dag!

Idag fyller jag år! solen skiner som den oftast gör denna dag! det känns lite konstigt att vakna ensam och veta att jag kommer att spendera dagen själv. Bara jag och mina skolböcker... Men jag har haft en så underbar helg så det är helt okej! I lördags kom bror min och hans tjej, och så klart brorsdotter. Vi gick en sväng på stan och tog en fika där. Sen stannade brorsdotter kvar hos mig. Vi hade det jättemysigt! Hjärtat smälter när hon säger: "jag tycker om Anna". Dessutom fick jag oväntat besök av vänner från Eskilstuna på kvällen, så gulligt av dom! Igår var mamma o pappa här och mina släktingar från Linköping. Så jag ska inte klaga, jag har blivit ordentligt firad:-)
Måste säga att jag tycker om att fylla år. Det finns en enda dag på året som bara är min:-) Nu ska jag plugga!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar