Sidor

söndag 16 maj 2010

Olustig känsla

Jag förstår inte vad det är för känsla jag har i kroppen. Det är liksom en krypande olustkänsla som inte vill ge sig. Känner mig ledsen och orolig... Men vet inte varför! Det kanske är ensamheten som blir så påtaglig när man har haft människor omkring sig hela helgen... Jag har i alla fall bestämt mig för att inte plugga ikväll, det funkar nog inte så bra ändå. Ååååhh! jag behöver ett liv!! alltså, jag är nöjd med det jag har men skulle nog må bra av att lära känna fler här i Norrköping. Kan man söka efter vän?? Nej, nu ska jag tänka på allt som är bra i mitt liv!! Jag har världens bästa vän som ringer mig nästan varje dag, jag har en fantastisk familj som alltid ställer upp och jag gör det jag vill, läser till lärare. Realitycheck! Nu ska jag grotta ner mig i soffan och låta mig vara lite ynklig, för i morgon kommer det att kännas bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar