Sidor

torsdag 5 januari 2012

Galen!

Jag blir gaaalen! Nu har jag försökt plugga på allt det jag har haft svårt för i matten. Som avslutning gjorde jag om tentan som jag kuggade på sist, utan att kolla facit. Klarade den inte ändå! Jag ger fan upp! Trist att man har slösat bort tid och pengar på en hel termin med ett ämne som jag förmodligen inte kommer att få behörighet i... alltså kommer jag inte få undervisa i matte, vilket gör att allt slit har varit meningslöst. Aja, jag ska göra allt jag kan på lördag, men mina förhoppningar är inte höga.

I morgon bär det av hem till kusinens födelsedagskalas i Linköping. Sover kvar eftersom tentan är 8.00 på lördag (hur man nu kan få för sig att lägga den på en så konstig dag). På söndag ska jag inte göra ett skit! För sen är det dags att börja plugga till nästa och därmed den sista matte-tentan!

Barcelona är snart bokat! Yeyyy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar